برای خرید تلویزیون میتوانید به سایت تلویزیون سونی مراجعه کنید.

تلویزیون های سونی یکی از محصولات پرطرفدار این کمپانی می باشند که بخاطر ویژگی های منحصر به فرد و کیفیت بالایی که دارند مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته اند. لازم به ذکر است که برند سونی از سال 2013، در رتبه ی چهارمین تولید کننده ی تلویزیون در جهان قرار دارد.

از جمله بهترین و به روز ترین تلویزیون سونی که در سال 2020 عرضه شده است، Sony A9G OLED می باشد. این تلویزیون در ابعاد 55 اینچ به تولید می رسد و مانند همه ی تلویزیون های OLED، این تلویزیون نیز دارای فناوری emissive می باشد، این فناوری این اجازه را می دهد تا هر پیکسل به صورت جداگانه خاموش شود و در نتیجه یک نسبت کنتراست نامتناهی ایجاد می کند. همین فناوری به شما امکان می دهد تا زمان پاسخ تقریباً لحظه ای داشته باشید و صحنه های پر سرعت را با وضوح کامل و بدون هیچ گونه محو شدگی یا ابهام مشاهده کنید. این تلویزیون به دلیل داشتن زاویه دید فوق العاده برای اتاق های بزرگ بسیار عالی بوده و یکنواختی رنگ خاکستری استثنایی را در تصویر ایجاد میکند. این موضوع برای طرفداران ورزش قطعا کاربردی و مشعوف کننده خواهد بود. این تلویزیون از HDR پشتیبانی می کند و از طیف گسترده و چشمگیر رنگی برخوردار است.

یکی دیگر از بهترین تلویزیون های 55 اینچی ال ای دی سونی X950G است. این مدل در سطح بالاتری نسبت به مدل LED 2019 قرار دارد و دارای دقیق ترین و خلاقانه ترین شیوه ی نمایش رنگ هاست. اگر نمی خواهید مبلغ اضافی برای کالیبراسیون تلویزیون خود بپردازید، قطعاً این یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود. همچنین به لطف نسبت کنتراست شگفت انگیز، یکنواختی عالی رنگ سیاه و زاویه دید بی نظیر از لحاظ روشنایی، این تلویزیون از کیفیت کلی عالی برخوردار است. این تلویزیون از HDR10 و DolbyVision پشتیبانی می کند و طیف گسترده ای از رنگ ها را به نمایش می گذارد.

سری XBR-A8F از سونی یکی از انواع سری هایی می باشد که دارای دو سایز در ابعاد 65 اینچ و 55 اینچ بوده و به واسطه ی داشتن یک صفحه نمایش ضد انعکاس و براق، کیفیتی عالی را از یک تلویزیون OLED ارائه می دهد و همچنان در بین تلویزیون های 4KLED در حال حاضر بی نظیر است. اگرچه پنل OLED توسط ال جی تولید می شود، اما مجموعه های تراشه های پردازشی و شیوه ی طراحی، همگی تحت نظارت و ساخت سونی هستند و این ویژگی موجب شده تا A8F کمی متفاوت تر در بین رقبای خود ظاهر شود. این ویژگی های مشابه در ارتباط با تلویزیون LED XBR-A1E 4K سونی نیز صادق می باشد.

سری XBR-X900F نیز از سری هایی می باشد که یکی از سایزهایی که ارائه می دهد سایز 55 اینچ بوده و مجهز به پردازنده ی قدرتمند جدید 4K HDR X1 و 4KX-Reality Pro می باشد. این سری از تلویزیون های سونی حتی محتوای غیر HDR را نیز هم سطح با کیفیت HDR نمایش می دهند. به لطف صفحه نمایش TRILUMINOUS، رنگ های نمایش داده شده در این تلویزیون بسیار ملایم و پر طراوت بوده و فناوری Motionflow ™ XR تمامی حرکات را به صورت زنده و واقعی برای تماشاگران شبیه سازی میکند.

تلویزیون LED XBR-X900E 4K سونی، یکی دیگر از سری تلویزیون هایی می باشد که سایز 55 اینچ آن موجود بوده و دارای یک مکانیسم تقویت کننده ی کنتراست به نامX-tended Dynamic Range Pro 5X می باشد. این ویژگی به طور کلی ویژگی مورد علاقه ی بسیاری از کاربران نمی باشد، چرا که موجب ایجاد کمی تغییر در نحوه ی نمایش تصاویر شده و کمی لرزش در تصاویر ایجاد میکند.

تلویزیون LED XBR-X930E 4K سونی نیز یکی از پرچم داران تلویزیون های سونی در سال 2019 بوده است. این تلویزیون که در سایز های 55 اینچ، 65 اینچ و 75 اینچ به تولید می رسد سیستم کاهش نویز پیشرفته ی سونی کیفیت عالی و بی نظیری به مدل های این سری بخشیده است. فناوری تبدیل پیشرفته ی سونی یموجب شده است تا تصاویر روزمره ی تلویزیونی و سیگنال های وضوح عادی همانند یک تصویر 4K نمایش داده شوند. این یک استراتژی فوق العاده است که سونی از این طریق توانسته کیفیت پردازش برتر خود را به رخ همگان بکشد.

تلویزیون LED XBR-X930D 4K سونی نیز یکی از مدل هایی می باشد که سایز 55 اینچ آن در بازار موجود می باشد. به طور کلی تولید سری های X930D و X940D سونی به سال های 2016 و 2017 باز می گردند و همچنان یکی از بهترین تلویزیون های دارای ارزش بالا در بازار می باشند.

تلویزیون LED X850D 4K سونی به عنوان یک جایگزین برای سری X850C شناخته می شود. این مدل از لحاظ قیمت و ارزش دارای مزایای زیادی بوده و در 4 سایز 55 اینچ، 65 اینچ، 75 اینچ و 85 اینچ در دسترس می باشد. به طور کلی ارائه ی رنگ های واقعی یکی از اصول رعایت شده در تلویزیون های سطح بالای سونی است. رنگ ها بیش از اندازه اشباع نشده اند، یکنواختی آن ها بسیار متناسب و خوب بوده و خروجی نهایی یک تصویر بسیار صاف و شفاف است. جریان نور در این سری از تلویزیون های سونی به اندازه ی سایر تلویزیون ها پر تحرک نیست و این موضوع کاملا به محتوای مورد مشاهده بستگی دارد.

تلویزیون LED X900C 4K سونی در سال 2015 به تولید رسید و در بین تلویزیون های 4KLED سونی در صدر جدول قرار گرفت. قابلیت هایی همچون ارتقاء کیفیت تصویر به طرز چشمگیر، برخورداری از صفحه نمایش Truluminous، Android TV و داشتن یک طراحی فوق العاده نازک، این تلویزیون را به یک انتخاب کاملا عالی تبدیل نموده است. تنها چیزی که می توانست در مورد این تلویزیون به شکل بهتری مورد توجه قرار گیرد بلندگوهای جانبی آن است که در سری X930C روی آن نصب شد. این تلویزیون ها در ابعاد 55 اینچ، 65 اینچ و 75 اینچ در بازار موجود می باشند.

تلویزیون LED W800B سونی، یکی دیگر از انواع مدل هایی می باشد که ابعاد 50 اینچ و 55 اینچ را پوشش می دهد. در این تلویزیون می توانید از ویژگی های سه بعدی سازی فعال تصاویر بهره مند شوید. این مدل ها همچنین دارای یک طراحی باریک و دارای یک پایه ی ایستاده می باشند. همچنین لازم به ذکر است که این سری از تلویزون های سونی ویژگی های Wifi و Sony Smart TV را نیز دارا هستند.

منبع:

https://vrgl.ir/jQVfn